Vänta, va!?

Den här dagen har gått sjukt fort, jag tänker i alla fall stanna uppe läääänge i natt för att den inte ska ta slut lika fort. Hm. Jag har gjort ingenting idag. Känns ju väldigt bra måste jag påstå. Och nu är jag irriterad för att instagram-saken inte fungerar på blogg.se, den segar sig som vanligt. För övrigt så är jag väldigt sugen på att kolla på film, möjligtvis någon Sagan om ringen? Men jag vet inte, det är rätt tråkigt att kolla på film själv och jag kommer antagligen inte få någon med mig. 
Förresten så tycker jag verkligen att ni ska gilla de här sidorna på facebook!
Pippin
Merry
Goblin Scribe
Jag är admin på allihopa, men Pippin har en till admin också (jag orkar inte vara lika aktiv på alla tre så en fick hjälpa mig)
Och nu är jag irriterad på blogg.se så ni får ingen bild.
Hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0