Silmarillion!

Idag hade vi håltimme, jag, Frida och Anna bestämde oss för att gå till biblioteket och på fantasyavdelningen, vad har de där om inte SILMARILLION?!?!? På ett så äckligt litet bibliotek, det är ett under att det fortfarande lever, har de den. Men jag skulle tro att de får lite avlagda böcker från Årjängs bibliotek, eftersom att "Sagan om ringen"-boken som jag lånade första gången, fanns där. Och en del andra gamla versioner av Tolkiens böcker. Annars är jag allmänt irriterad på vintern som vägrar att försvinna, det är så sjukt kallt ute! SNÄLLA BLI VÅR!
Nationella proven idag gick helt okej tror jag, första delen var svår! (vi hade kemi)
Ciao!
Ps. Idag släpps The Hobbit på DVD, jag tänker nog vänta tills extended editon släpps... DS. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0