Nya kamera...snart i alla fall!

 Jag ska köpa en ny kamera, en Canon EOS 650D, förhoppningsvis innan jag sticker till Frankrike. Hm. Ska bara försöka göra mig av med mitt objektiv (70-300mm, Sigma) och min gamla kamera (Canon EOS 1000D, 18-55mm kitobjektiv) för att (till viss del) finansiera mitt köp. Först och främst tänkte jag försöka att få de sålda till folk jag känner, så att man slipper slösa pengar på en blocket-annons. Men jag får se hur det blir med den saken. Om någon (som jag känner IRL, förslagsvis) är intresserad eller känner någon som är det så kan ni gärna få skriva en kommentar. Har inte de minsta förhoppningarna om att få den såld här men man förlorar inget på att testa, haha.
850kr (ord pris ca 1300kr)
1500kr.  (ord pris ca 3000)
Som sagt, skriv här eller på facebook eller fråga mig eller whatever, om någon är intresserad. Det är inga som helst fel på dem, bara att jag inte kommer använda de när jag köper en ny. (Kameran är 2 år gammal men har inga defekter, objektivet är ca 1,5 år och samma sak med det). 
Ciiaaao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0