Okej, jag suger....

Tjena!
Jag vet att jag är värdelös på att uppdatera, men jag har inte så mycket intressant att skriva om. Imorgon är det skolavslutning, det ska bli så skönt att få sommarlov och slippa den här skolan för gott. Vi har köpt 50 rosa rosor, blir antagligen inte "av med" alla, men det är bra att ha reserver. Vi ska byta med varandra, 9:an. Jag kanske lägger upp en bild på mina kläder, men jag lovar ingenting...hehe. 
Och Lisa om du ser det här, jag skulle gärna vilja träffa dig, så skriv om du kan och vill någon dag!
Rosor
 
Vi har varit i Stockholm på klassresa. Det var rätt kul!
Bok jag köpte (alla Narnia-böcker, på engelska)
Läskig fågel på naturhistoriska...haha.
 


Kommentarer
lisa

Det skulle vara jättekul att träffas, vet dock inte när för farmor och farfar åker hem på lördag, på måndag kommer ola hit och så... vi får höras av helt enkelt :)

Svar: Japp. Vi har ju några veckor sommarlov, någon dag borde man ju kunna klämma in nåt, haha.
Clara

2013-06-13 @ 18:28:06
URL: http://tekoppenochjag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0