Mer böcker

Från biblioteket: "Jane Eyre" av Charlotte Brontë. (lånade "Agnes Grey" av Anne Brontë också)
Tre böcker jag köpt de två senaste dagarna; "Den svarta opalen" (hittade den på Ica, vet inte riktigt vad det är för en bok...), "Den store Gatsby" (JAG VET DET ÄR HELT FÖRFÄRLIGT OCH FRUKTANSVÄRT; FILMBILD PÅ OMSLAGET USCH JAG KÄNNER MIG NÄSTAN KRIMINELL!!!), kunde inte låta bli att köpa den. Och sist; "Drottningen vänder blad". Eftersom jag älskar att läsa och köpa böcker så tycker jag om att läsa om personer som gillar det. Och den hade fått bra kritik.
Köpte någon himla "samlarbox" med The Hobbit, för att det var en poster i...
...och tydligen följde de här små rackarna med på köpet. Linjal, penna och två sudd, två pins och massa kort...hahahahahaha. Från pressbyrån!
 
//Clara
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0