Juli

från weheartit
Juli kommer bli full rulle för mig. Jag ska till västkusten, jag fyller år den 11 juli, den 15 får jag min lägenhet så jag kommer nog åka dit mycket och fixa i den. Jag kanske ska jobba lite mer också, mina kusiner hyr en stuga i närheten den här veckan, min gammelmormor fyller 98 den 9 juli, jag har en hög med böcker jag ska läsa, och mitt i allt detta ska jag sitta i min säng och titta på när Kotten sover lite då och då. Dricka te, skriva brev och måla med akvarell, kanske skriva lite annat (antagligen) och bara ta det lugnt. Förhoppningsvis blir det bättre väder någon gång så att man kan åka ut med båten! Phew. 
Nu ska jag äta, adios!
 


Kommentarer
lisa

Inte för att hata mot dig eller någonting men FÖR GUDS SKULL, UPPDATERA BLOGGEN, GÖR MIG EN TJÄNST SÅ ATT JAG HAR NÅGONTING ATT GÖRA OM DAGARNA!!!!!!!

2013-07-04 @ 12:57:54
URL: http://tekoppenochjag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0