fact.

Okej, som vanligt skriver jag för att underhålla Lisa, så här kommer en lista med saker som du (ja du Lisa, och alla andra också antar jag...) kanske inte visste om mig...
 

  • Min favoritserie är Doctor Who. Jag har inte sett ett enda avsnitt men det är ändå min favorit, ok. 
  • Mina favoritfilmer är: "A New Hope", "The Empire Strikes Back", "Return of the Jedi", "The Fellowship of the Ring", "The Two Towers", "The Return of the King", "Grease" (jag gillar egentligen inte romantiska filmer men det finns några undantag), "AMERICANIZING SHELLEY"(!!!!!),"The Wizard of Oz", "The Avengers", kanske "Ironman 3", och antagligen fler.... jag gillar Spider-Man filmerna också (Tobey Maguire såklart) och massa konstiga filmer. 
  • Mina favoritböcker (förutom alla skrivna av Tolkien) är: "Svindlande Höjder", "Jane Eyre", "Vargbröder"-serien, "Liftarens guide till galaxen" (alla fem), "Guernseys litteratur- och potatisskalspajsällskap", "The Fault  In Our Stars", "Life of Pi", "Narnia"-serien...hmm det finns säkert 94752938 fler också.
  • Mina favoritskådespelare är: Dominic Monaghan, Amanda Seyfried, Dakota Fanning, Elijah Wood...hm
  • Ett band som fler människor borde lyssna på: Beecake
  • Min favoritblogg är Nevnarien. Elin Kero är så rolig, jätteduktig på att fota, måla, hon har bra smak på filmer (älskar fantasy) och är väldigt rolig. 
     
  • Jag gillar ingen speciell konstnär speciellt mycket, men älskar Tolkiens illustrationer. Den här ^^^ är med i "The Hobbit" och han har målat den.
  • De länder jag inte har varit i men gärna vill åka till är: Nya Zeeland (!!!), USA, Australien, Nederländerna, Island, Japan, Madagaskar och Förenade Arabemiraten (DUBAI!! Den staden verkar häftig). Och många fler. Egentligen vill jag till alla länder i hela världen (JA till och med Nordkorea)
Näää nu ska jag hitta på nåt annat. CIAO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0