Våren är (inte) här.

Jag är nästan arg på mig själv för att jag inte hade med mig systemkameran hit i våras (Kungsträdgården i Stockholm). Har bara några kassa iPhone-bilder. Men det var så otroligt vackert, hoppas verkligen att jag kommer tillbaka dit och kan fota! Med en RIKTIG kamera. Förresten, någon som har testat en Canon EOS 650D? Den är ganska ny. Jag funderar på att köpa den, man blir ganska begränsad när man bara kan ha ISO 1600 (fast jag blir oftast nöjd med mina bilder ändå, känner mig kamera så bra) och på den kan man ha ISO 12 000-någonting. Den kostar dessutom bara något på 6000kr. Den jag har nu (1000D) kostade ca 3000 på mellandagsrean, men den finns knappt att köpa längre. Funderar på att sälja mitt (dåliga) tele/macroobjektiv (jag är otroligt missnöjd med det, tyvärr, kräver bättre kvalité än det erbjuder) och sen sälja min vanliga kamera, plus att jag har en del pengar redan. Okej, jag ska sluta lägga upp min "pengaplan" här, blir förvånad om ni inte har somnat redan. 
Lol
Namárie,
Clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0