Jorden runt på 80 dagar.

Hej! Sitter på mitt rum och drömmer om att RESA! Det är bland det jag älskar mest i hela världen, och jag är så glad för varje gång jag får chansen (Och Lisa, det är INTE ett argument du får använda mot mig...hahaha). Jag har mitt fönster fyllt med souvenirer från olika resor (jag har även en hel del som Lisa har köpt till mig...hehe). På den andra bilden är det från Milano, Egypten (Lisa), London (Lisa), Paris (pappa) och asken har jag fått av Lisa. Båten är från Cypern och det lilla av "lampan", alltså typ en "tekanna" är från Turkiet. På min vägg hänger en solfjäder från Gran Canaria (jag har faktiskt en flamenco-klänning därifrån också! Undrar vart den är...). Jag har en del andra souvenirer också, men jag har inte bild på alla.

Förresten, är ganska onaturligt glad i eftermiddag, jag fick nämligen en RETWEET AV DOMINIC MONAGHAN! Överlycklig, typ. Han har typ 72 000 följare så det är inte så mycket, men ÄNDÅ. Han är så cool tycker jag, lol. Kommer kanske överleva dagen på det.... ;)
 
Godnatt...tänkte jag skriva men kom på att det är lite fel. Lol.
Adios!


Kommentarer
lisa

och vad är en retweet? o.O

Svar: Att man postar någon annans tweet, typ.
Clara

2013-01-15 @ 18:31:43
URL: http://lisaaaasss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0