Vem som ska spela president Coin i Hungerspelen enligt mig!

ÄNTLIGEN har jag kommit på vart hon är med och vad hon heter, jag har nämligen sett henne framför mig ända sen jag läste hungerspelen första gånger (har läst triologin 3-4 ggr). Hon skulle passa perfekt som president Coin i distrikt 13! (ooops spoiler för er som inte läst dom...). Hon heter Wendie Malick och åh vad bra hon skulle passa som Coin. Hon ska se ut som hon gör i "Confessions of a Shopaholic". Med en perfekt, grå page.
Det är alltid hon jag sett framför mig. (hon till höger alltså). Hon är ledare för den där shopaholicgruppen i "confessions of a shopaholic", hon som tar huvudpersonens klänningar till en second hand. Hon är även med i "hot in cleveland"-serien.
Who's with me?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0