STÖRANDE!

Två saker är extremt störande just nu. Jag blev väldigt "sjung-sugen" och rotade fram vår gitarr och skulle försöka stämma den via youtube (ni hör ju själva hur bra det går). Och då blir den jättekonstigt stämd för jag sitter och vrider på dom små stämskruvarna och allt blir bajs. Så jag kan inte spela gitarr. Det var en ganska enkel låt "god bless the broken road", med typ 5 lätta ackord, och sen går det inte att skriva ut det heller för bläcket är slut. Jag får be pappa att hjälpa mig stämma gitarren för jag vill spela NU! Fast han är inte hemma, så jag får väl vänta tills imorgon. Sjunga behöver man i allafall bara sin röst till. 
Önska mig lycka till ;)
xoxo
HÖST! :D:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0