Smycken

Jag tycker det är fint att ha smycken hängande på väggen så de syns. Så även om man inte alltid använder dem (jag har en hel del oanvända smycken från Glitter och sånt) så är det en fin inredningsdetalj. Och lite foton så blir det lite personligt. Jag har på mig och Kotten, mina kusiner, när jag var lite och ja, ni ser. På min spegel har jag satt fast alla blommor jag har. Och hängt solglasögon högst upp på den. Så det blir som en smyckes walk-in-closet i mitt rum, har smycken överallt!
usch, jag vet att de tre paren till höger är sjukt fula men jag har inte så många fler, vill ju fylla ut raden;)
vita blomman: lindex, blå blomman: glitter tror jag. solglasögonen är från hm, glitter, lindex, glitter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0