SKiNN PÅ BENEN

Byxor-Gina tricot // Converse // Skjorta-Vero Moda // Jacka-H&M // Skärp-Mormors gamla (haha) //Stickad tröja-Vila

Kan ju passa på att berätta att jackan inte är äkta skinn för alla djurrättsaktivister. Och byxorna är bara vaxad denim. Och Conversen är VINRÖDA, inte vanligt röda som det ser ut som. Bilderna är fotade med en Canon EOS 1000D och ett Canon EF 1,8 mm II objektiv. Av Anna-Ida. Sådärja. Nu var allt viktigt med tror jag. 
Jag älskar verkligen det underbara septembervädret förresten! Sol och KALLT. Så man kan ha sina snygga höstkläder. Vill verkligen shoppa, men eftersom jag bestämt mig för att köpa en cambridge satchel som kostar mellan 1000-1500 kr på asos.com så blir det ingen shopping förrän i slutet av oktober :( Jag får månadspeng den 25 varje månad. Men å andra sidan så kostar den väskan typ 700-800 kr på cambridgesatchel.com + frakt på typ 100kr från england. Det är väldigt billigt för en väska i äkta skinn som är gjord i england. Så jag beställer kanske en därifrån. Men på asos finns fler fina färger. Men aja. Ni ska inte behöva ta del av mina funderingar. Hejdå
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0