Outfit 31/8

Ska jag egentligen lägga upp men jag jobbar på att HITTA bilderna jag laddat in, jag är så van vid windows så jag måste nog lära mig lite mer om macbook/os x mountain lion innan jag kan ladda upp bilder. Men jag är ganska lättlärd så det tar nog inte så jättelång tid att lära sig. Håll ut några dagar bara. Imorgon ska klass 9 till Glaskogen och sova där en natt. Så jag kan inte uppdatera. Buhu kommer sakna min älskade lilla dator! Nejdå. Eller kanske lite. Men jag har min iphone med i alla fall, haha. Nu ska jag nog ta lite kaffe och sätta mig på mitt rum och testa mig fram med olika saker på datorn. Och kolla igenom bilderna jag nyss laddade in. Det var en hel del eftersom jag inte raderat från minneskortet sen jag var i italien i våras. Hoppla! 3500 bilder typ. Nej nu ska jag sluta skriva tråkiga saker som ingen bryr sig om. 
Ingen uppdatering imorgon alltså, om jag inte fixar något tidsinställt! 
kram! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0