NY VÄSKA NUUU!!!

Åh jag vill verkligen ha en ny väska nu, när man kollat på olika bloggar och sett deras nya köp. Inte bara en väska, utan kläder också. Jag vill shooppaaa. Tyvärr gjorde jag slut på månadspengen i Arvika och köpte Missoni-ballerinorna, men det var det värt. Trots att jag får vänta i typ ett halvår innan man kan använda dem utanför dörren. Jag behöver en ny väska nu känner jag. En ganska rymlig, men som ser liten ut. Som datorn får plats i också. Gärna i äkta skinn, men om man ska hitta en billig sådan får man väl rota runt på second hand. Vilket jag i och för sig inte har något emot, då blir man (förhoppningsvis) ensam om den. Men vad slår känslan när man går in i en butik och pillar på allt och väljer ut några saker man VET att man snart kommer att äga, och går ut därifrån med en fet påse på armen. Åh ren och skär lycka. Nästan, iallafall. 
 
Så, jag kan ju sammanfatta det här med : I need a new bag. 
Och jag vet att vissa personer som kanske Lisa eller så, kommer protestera, men jag behöver verkligen en.
Några exempel:
Från H&M, Cambridge satchel och Gina tricot (åhh den ser ut som en céline boston bag!!)
 
 


Kommentarer
lisa

Du känner mig så väl!

Men allvarligt clara, det är skillnad på att BEHÖVA en ny väska och VILJA ha en ny. Du är den personen på jorden som behöver en ny väska minst av ALLA!!!! Du har seriöst 30 stycken, den nya väskan kommer snart hänga på väggen tillsammans med resten och du kommer skrika efter en ny igen. Jag fattar, du vill ha en ny..., det vill alla men köp isånnafall en som du VET att du kommer använda!!

Svar: haha jaa såklart jag ska ha en jag kommer använda. jag behöver en som passar till det mesta, många av mina är i konstiga färger och fel storlek osv. :P
Clara

2012-09-30 @ 10:52:21
URL: http://lisaaaasss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0