Missoni för Lindex

Förväntningarna har nog varit väldigt höga för de flesta, och för ett tag sen släpptes bilderna på kollektionen på lindex.se. Man kan köpa kollektionen den 25 september, så håll ut! Jag har ingen aning om priserna, men hoppas det inte blir för dyrt. Jag vill gärna ha en kofta eller någon mysig tröja därifrån. Koftan på barn är ju helt underbar men aningens aningen liten kanske. Skulle vara perfekt om den ville finnas i storlek 164 eller nåt så kunde jag köpa den. Okej, här kommer 3 "outfit" därifrån, plus den fina barnkoftan.

Jag vet att vuxenkoftan är ganska lik, men barnkoftan är ändå finare. Längtar tills jag får komma och SE och KÄNNA på plaggen i butik. Dom verkar extremt mysiga ;)

Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0