Konfirmation!

Nu har de flesta gäster åkt hem och jag är jättenöjd men dock aningen trött (somnar typ) i kroppen och fötterna efter 14,5 cm höga klackar (kilklackar med platå men jobbigt ändå). Jag har fått många fina presenter och en del pengar. Jag fick bland annat den här fina ringen (passande nog med ett kors på) från guldfynd by kenza av Lisa och hennes familj! Och en chokladfondue grej, smycken och pengar typ :) jag är som satt väldigt nöjd! Imorgon är själva högtiden och jag är egentligen inte konfirmerad än, jag får intyget imorgon. Efter högtiden ska jag på kalaset till flera personer. Kul! Är tyvärr fortfarande förkyld också, så jag är extra trött på grund av det :/ men jag ska ute klaga!
Kram.

Ps. Ni får kanske se min konfaoutfit imorgon. Skorna har ni sett en gång redan ;) ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0