Jag sov hemma i natt, hehe

Anna var typ sjuk så hon skulle sova hemma i natt, och Frida hade redan åkt för hon ska till Mallorca idag, så jag sov också hemma. Det var så mörkt och kallt och blött där i skogen, usch! Det regnade och jag ville inte bli mer förkyld så ja. Vi skulle gå 1,8 mil igår, men jag anna och frida följde efter en person som vi trodde gick rätt, åt massa blåbär längs vägen och gick och gick flera kilometer tills den vi följde efter kom på att vi var vilse. Vi var flera kilometer bort från alla andra, haha. Vi hade verkligen gått vilse! Fast vi följde ju en led. Så vi fick gå tillbaka nästan hela vägen och sen kom vi fel igen så en lärare fick hämta oss med bil på en liten grusväg och vi gick inte mer i skogen den dagen. Idag är det bara jag som ska gå för frida ska ju utomlands och anna är hemma. Men det går så bra! Jag har ju äntligen fått återförenas med min kära dator ;) Ikväll är det tonår också, vi ska baka PIZZA! :D tar med datorn men det finns inte internet så jag kan inte blogga. Nu ska vi snart åka tillbaka till glaskogen och vara med på vandringen idag men den är typ 5-6 km bara. Glömde säga att vi paddlade kanot igår också! Det var faktiskt väldigt kul,men jag har träningsvärk i axlarna idag för det var väldigt tungt och det regnade konstant. Så jag kunde inte sluta frysa igår typ. Mamma ska skjutsa mig och mathilda tillbaka idag. Och jag kommer hem i vanlig tid för vi är tillbaka på skolan när bussen går om någon undrar. Hm. Nej nu måste jag fixa lite mer för vi ska snart åka tror jag!
kram och ha det bra. Jag ska försöka att INTE gå vilse idag. Follow the stream.
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0