I'm a dumbass


Just nu i mitt rum....


Jag är ju SÅÅÅ smart och vräker ut hela garderoben på golvet, för att sen vara 110% omotiverad att hänga in kläderna igen. Det blir ALLTID så. Man ska ta lite i taget. Jag har i alla fall rensat ut lite sommarkläder, billig skit från H&M och sånt (asså inte allt från H&M men det som ser billigt och fult ut). Men jag tänker inte göra mig av med det. Det får ligga i påsar tills jag har bestämt vart det ska ta vägen. Jag är ganska irriterad på mig själv. Men vi får gäster imorgon så jag måste ju få in det. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte här. Alla kläder ser så fula ut när de ligger på golvet så jag får lust att slänga allt. Men det tänker jag ju inte göra. Får väl ta tag i det nu. Ungefär såhär glad är jag nu:
Haha jag älskar photo booth på macbook ;) dom har lite fler effekter än windows eller vad det är. den här heter "groda". Haha okej jag ska hänga in kläderna nu.
xoxo


Kommentarer
Anonym

Fin blogg! Vad ska du hitta på denna söndag? :)
-
Skulle varit bra om du svarade mig på min blogg så jag kan se svaret och kommentera tillbaka (det med den nya blogg.se designen)

2012-09-09 @ 01:26:50
URL: http://jaasses.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0