I mitt fönster

I mitt fönster trängs alla minnen från resor, presenter från andras resor m.m. Bland annat: ett stort och ett litet eiffeltorn från Paris (presenter, har aldrig varit i Paris men har varit i Nice), en segelbåt från Cypern (varit där), st:peterskyrkan från Rom (varit där), Duomen i Milano (varit där), Big Ben i London (present, aldrig varit där), en guldig kamel med massa små stenar från från Egypten (present, inte varit där), en ask från...vad är det...Kroatien? Har ingen aning. Har förresten två askar, båda från Lisa (du vet den med snäckor på och den blåa hjärtformade, VART ÄR DOM FRÅN LISA?) och kanske något mer.
 
Jag älskar att ha souvenirer från när jag varit utomlands! En liten del av alla länder samlas i mitt fönster liksom. Jag önskade att jag hade köpt en souvenir från ALLA länder (städer, delar av länder osv) jag varit i (Kreta, Ligurien, Gran Canaria, Danmark, Monaco, Nice, Sardinien m.fl. inte från norge då ;). Får åka tillbaka och skaffa det ;) Närå. Eller jo. Jag kommer nog komma tillbaka till alla de länderna. Aja.
 
Vilka länder har du varit i?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0