Dustbag!

Hejhej!
Idag var vi som sagt i Arvika och det var ganska kul. Jag köpte en bok och några mer saker som jag visar sen. Kan ju visa dustbagen som följde med den ena saken...
Yeah. Ska anmäla mig till en skönhetstävling btw (blev så bra på bilden). Sarkastisk för er som inte fattade det. I alla fall. Jag blev ganska besviken på kläderna i kollektionen. Accessoarerna är skitsnygga, men kläderna var ju GLITTRIGA!? Ett par byxor var snygga och en kofta, men dom andra kläderna såg väldigt tantiga ut faktiskt. Beror ju på hur man matchar såklart men jag tyckte inte det var särskilt snyggt. Kändes lyxigt att få en dustbag och en fin påse som dom la i ett silkespapper i så det stack upp sådär snyggt, haha. Mobilfodralet och mini-clutcherna var alla i 100% läder, så det var bra! Och snygga smycken! Hoppas byxorna (500kr) kommer på rea snart. Helt ärligt tror jag inte dom flesta i Arvika bryr sig det minsta om det. But that's just a good thing. 
Visar sakerna senare eller någon annan dag när jag fotat dem!
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0