Dum och dummare!

På tonår såg vi på dum och dummare, men jag vet inte om det var ettan eller tvåan. Det är den när dom går i skolan och är "speciella elever" typ. Jag har sett båda filmerna nu och dom är så sjukt roliga! Det blev lite krångel med projektorn så alla fick sitta i soffan och se på den lilla datorn (eller lilla och lilla, men en hp i "vanlig" storlek). Det var lite jobbigt för man såg inte texten och så, men det var bra ljud och det var skitkul även om det inte blev riktigt som vi tänkt oss. Man får göra det bästa av situationen ^^

Okej, nu har jag en del saker som jag inte får glömma!;
  • Green Day's nya skiva ¡UNO!
  • Missoni för Lindex
  • Experts konkursrea, köp en billig filmkamera gärna 
  • Anna dello russo för H&M
  • skriva biologi- och engelskauppsatser
  • MED MERA ;)
Hur är det med er?
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0