Bowling!

Ikväll var det bowling som stod på tonår-schemat. Det var ganska kul, förutom att jag fick lägst poäng av ALLA (seriöst, det har aldrig gått så dåligt för mig!) och vår bana höll på att krångla HELA tiden och stängde av sig osv. Men det var kul ändå. Imorgon ska jag på SCOUTTRAMP. Låter inte så jättekul kanske men det blir nog kul. Ska damma av min scoutskjorta jag fick i 3an och hålla tummarna för att den passar fortfarande. Men jag kan inte skriva mer nu, tyvärr, måste äta och fixa för imorgon eftersom vi ska gå upp klockan SEX ungefär, plågeri! Samma tid som vanliga skoldagar, usch! Men på söndag kan jag sova iallafall. Och sen är det PRAO och sen höstlov, naaajs!
Aja, hejdå och godnatt! Skriver mer imorgon efternmiddag tror jag!
xoxo


Kommentarer
lisa

du är inloggad på facebook men dissar mina medelanden till dig, TACK!!!!!!!!!
Svara är du gullig, får panikattacker!! :'(

Svar: hahaha jag såg inte dina meddelanden :)
Clara

2012-09-28 @ 21:43:31
URL: http://lisaaaasss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0