Project runway Sverige.

Har knappt skrivit något om "Project runway Sverige". Det finns både bra och dåliga saker med det programmet. En dålig sak, eller egentligen flera, är att det "kopierats" RAKT AV från den amerikanska versionen. Det är bara pinsamt att allt ser precis likadant ut, Sofi Fahrmans "ena dagen är du en succé, nästa dag oviktig", Blä jag klarar inte höra det en enda gång till. Och Rhodi behöver väl inte gå och stå och prata precis som Tim Gunn. Det känns bara....fake. Men det finns många bra designers med och jag gillar att dom pratar svenska. Ingen kan dock slå Heidi Klum och Tim Gunn, så är det bara. Jag hejar på Naim, han är så BÄST. Snygga kläder har han också, haha. Kolla bara på allt han gjort, allt är bara...klockrent, typ.
 
okej värdelösa bilder men jag hittade inga andra. Det här är mina favoriter. Men kortleks- och pappermuggsklänningen är bara så BÄST! Hejaheja! Han har vunnit två gånger på rad nu. För han är bäst. Närå. Eller jo. Heja Naim! Ska kolla på avsnittet från i måndags idag så att jag inte missar något. Vi är btw lediga (studiedagar) måndag och tisdag. Nice! 
Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0