Gymnasiefunderingar.

Hejsan!
Sitter och kollar i broschyrer och googlar runt och läser om gymnasiet. Jag har bestämt mig att jag ska gå bildestet. Hoppas alla andra har så dåliga betyg att jag klarar mig ändå även om jag failar på intagningsprovet. Jag hade 295 poäng sist jag fick betyg, och tror jag kan få ännu mer i år. Hoppas på minst 310 poäng i höst. Får plugga på! Men en sak är synd, vi har ingen slöjd i höst så jag kan inte höja mitt dåliga betyg där. Och man söker ju på "julbetyget". Även om det bara är preliminärt. Men ändå. Hoppas jag äger ut alla på färdighetsprovet och får 100 poäng till. Eller nåt. Huh, är redan nervös för det även om det är i MARS. Det är dessutom en "personlig intervju". För jag ska nog välja bild och form. På estetik och media är det inget sånt, dom går bara på poäng tror jag men jag vill ha bild och form. Ska nog ha media som andrahandsval och sist ska jag nog välja handel eller natur. Antagligen handel. Hoppas jag fixar en ganska central lägenhet i Karlstad för jag tror jag ska bo där. Ska bli så himla kul att inreda lägenheten!
hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0