2x SKOR

Hejhej!
Det enda som inte är slutsålt av Anna dello russo-kollektionen för H&M är skorna, online alltså. Men antagligen i butik också. En annan nyhet är att idag släpptes gina tricots skokollektion! Här är mina favoriter, gå in  på ginatricot.com för att se alla!
 
Det är ett till par, agata shoe, men bilden ville aldrig ladda så...
 
Har gjort sista dagen i klassen på  min prao. det är lediga imorgon. Var lite tråkigt att sluta där, det var så kul! Jag ska va med en annan klass imorgon, sen är det helg och HÖSTLOOOV! Wiho, sååå skönt. Kommer inte vara hemma dock. Om ni undrar varför vi REDAN har höstlov så är det älgjakt här som sagt. Så det är jättemånga som är med på det (inte jag). Jag är lite irriterad för att jag kommer missa skolfotot också ;( Jag ville ju jämföra 7:an, 8:an och 9:ans kort med varandra, och jag har aldrig missat ett skolfoto förr. Men jag lär väl överleva..
Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0