Mobilfri dag

Hejsan igen! Har fixat och städat en del på mitt rum idag, har nämligen fått ett nytt skrivbord! Det gamla var så stort och klumpigt, jag kan inte för mitt liv förstå hur jag kunde välja JUST DET av alla på IKEA. Men nu har jag ett nytt, nätt skrivbordfrån IKEA. Det är glasskiva och svarta metallben och ganska litet. Passar perfekt att ha datorn på! Har satt upp lite kartor (än så länge bara Stockholm och Oslo centrum, men fler ska det bli), och skrivit ut en karta över Midgård också (nörd som man är, lol). Det blir snyggt! Jag är en kartmänniska och kan sitta och kolla på kartor i evigheter. Ska önska mig en liten jordglob i julklapp ;) Och leta efter gamla kartböcker på loppisar så att jag kan riva ut och sätta upp. Har stängt av mobilen idag, ska inte använda den förrän ikväll tänkte jag. Här har det annars bakats pepparkakor (jag ska baka senare) och lussekatter. YUM!
Vet inte riktigt vad jag hittar på resten av dagen. Städar på rummet antagligen, typ. Okej inte hela dagen. Mamma och jag (någon mer hakar säkert på) ska se på Sagan om de två tornen ikväll, som sagt. 
Bye!


Kommentarer
lisa

CLARA!!!! Köpte min äääälskade kalender idag!!! <3

2012-11-24 @ 16:10:41
URL: http://lisaaaasss.blogg.se
lisa

Ska du på stinas retrit i sundstabyn imorgon? SNÄLLAAA?!!??!
ta med dagbok isånnafall... :)
svara detta på min blogg så snart du ser detta.

2012-11-24 @ 19:31:47
URL: http://lisaaaasss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0