Julklappstips!

Hej igen!
Tänkte bara tipsa om att när det är dags att köpa julklappar, så finns det ganska fina set med produkter hos The Body Shop. Om du går in på hemsidan och trycker på "Presenter" så finns det tex "under 100kr", "under 400 kr" osv. Det är perfekt om man vill hitta julklappar/presenter som de flesta gillar. Ta inte en alltför konstig doft bara. Här är några saker under 100 kr som jag skulle kunna köpa i julklapp till vänner/släkt/familj:
Vem älskar inte The Body Shop liksom? Ända sen jag köpte mitt första body butter (2010) och shower gel älskar jag det! Ett body butter kostar en del men för min del i alla fall så tar det ALDRIG slut. De här sakerna kommer säkert slinka ner i flera paket! Ha det bra! 
Au revoir!
Ps. Det var en superfin solnedgång förut, love it! Ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0