Home alone

Hejhej!
Har varit hos Lisa större delen av dagen. Vi köpte pepparkaksdeg och julmust, och bakade pepparkakor med julmusik i bakgrunden. Vi delade degen lika, men av någon konstig anledning fick Lisa bara ihop en plåt och jag två. Antingen: 1.Lisa åt upp hälften av sin deg, eller 2. Hennes pepparkakor var betydligt tjockare än mina. Skulle gissa att det är ett mellanting mellan båda alternativ. Hahaha. Julmust var GOTT förresten, första i år faktiskt (om jag inte drack några rester i januari, inte helt otroligt. Och påskmust såklart, men det är ju inte....julmust). Var på Chill&Grill förut, det var okej. Nu är resten av familjen på 50-årskalas, men jag var så trött att jag inte orkade följa med. Så jag sitter ensam hemma med Kotten. Inte så stort sällskap då han är en trappa upp. Vill egentligen lägga mig, men av någon konstig anledning gillar jag inte att läggga mig när jag är ensam hemma. Det måste alltid vara någon som lägger sig EFTER mig, haha. Okej dom kommer ju göra det, men jag vill höra mamma och pappa slamra lite i köket när jag lägger mig. Det känns bättre. Suck...kommer aldrig kunna flytta hemifrån. Men det löser sig nog. 
Ciao!
mums mums. Skogaholms pepparkaksdeg gör förövrigt väldigt goda pepparkakor. Kommer kanske baka pepparkakor med mormor också, med hennes hemmagjorda deg. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0