blä blä blä

Hej! ÄR SÅ SJUUKT TRÖTT PÅ SKOLAN!!! Gå upp klockan sex varje morgon, kommer hem klockan tre lägger sig klockan tio... Samma visa varje dag. Och så tråkiga lektioner att man dör. Idag hade vi bara mentortid, engelska, svenska (där vi ser på film) och hemkunskap (som är ganska kul). Men annars. Usch usch usch! Jag vill vara ledig och sova till klockan 11 varje dag och se på film och serier och dricka kaffe och äta kakor hela dagarna. I någon vecka i alla fall. Jag får inte ens öppna min The Body shop-kalender än, för det är TVÅ VECKOR KVAR!!! Tycker synd om mig själv. Eller inte. Men det är ändå jobbigt. Snälla kan inte skolan brinna ner så vi får jullov tidigare eller nåt? SNÄLLA? Okej kanske inte det, men alla lärare kan väl bli pensionärer så det blir kris och vi hittar inga nya lärare i år oj det var ju synd. Vilket aldrig kommer hända. Nästa vecka har vi förhoppningsvis inte så mycket prov och sånt. Den här veckan har jag två prov och en uppsats som ska inte så ingen vila här inte! Okej jag ska sluta klaga nu.
Hejdå!
Fina solnedgångar får vi se ibland i alla fall :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0