Stockholm i mitt ♥

Ciao!
Imorgon sticker jag och KT (=Kreativa Teamet, haha) till STOCKHOLM. Det ska bli sjukt kul! Vi åker till Karlstad klockan 05:30 imorgon, så jag får gå upp typ 4:40 eller nåt. Men det är det värt! Tåget "landar" i huvudstaden klockan 10:23 tror jag det var. Jag gör nog något mobilinlägg, men jag har fixat två små tidsinställda inlägg också. Det blir många bilder när jag kommer hem igen, och så ska jag såklart berätta vad vi gjorde!
Hoppas ni får en fin helg! Och trevligt sommmarlov till er som fick det idag. Jag får det nästa fredag.

Bjuder på en mysig fikabild. Om ni vill ha recept så googla bara på "recept på sockerkaka" eller något likande.
Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0