SOMMARLOV, SJUUKT SKÖÖNT!!!

Den här sommaren ska bli BÄST!!! Den här helgen är mamma och pappa borta så jag kan inte hitta på särskilt mycket eller åka någonstans. Men får väl hitta på roliga saker här hemma! På tisdag kommer kusinerna och ska låna/hyra en stuga några km härifrån. Det är två tjejer på 8 och 10 år. Det blir kul! Sen blir det midsommar om en vecka, det är så mysigt och vi ska vara i båthamnen i år. Och veckan efter det ska jag kanske på läger (jag är anmäld men jag är inte helt hundra på att jag vill med....). Och veckan efter det blir det antagligen en sväng till Göteborg (och så fyller jag 15 år den 11 juli!). Sen blir det bara massa CHILLA VECKOR ;)

Vi fick ju också betyg idag och jag är nöjd! Räknade ihop till 295 poäng... Bra eller inte? Men jag ska försöka ha minst 300 poäng i höst när jag ska söka till gymnasium.

Är ni nöjda med era betyg?

Mitt nya mobilskal. Från Lagerhaus.


Kommentarer
Neha

Snyggt:D

Svar: tack!
Clara

2012-06-16 @ 01:58:21
URL: http://Nehaexponerar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0