Sånt man inte får

Sommaren har knappt kommit, och ändå är det en liten del av mig som längtar till hösten. VARFÖR? Jag vet inte. Jag vet att det är absolut förbjudet och borde det inte vara fängelse för det när sommaren inte ens kommit helt? Jag älskar sommaren, men höstmodet är och förblir väl ändå alltid det snyggaste?
I år tänker jag vara TIDIG eller varför inte FÖRST (typ) med ´hösttrenderna. Vill ni ha en liten sneak peak på det? (Fast alla modemedvetna personer borde väl veta om det redan, hehe). Det jag tror kommer bli STÖRST i år är: vinrött.
Fast det visste ni väl redan om?

Båda från gina tricot
Snyggast tillsammans med vitt och silver tycker jag!


Båda från H&M
Vad tycker ni??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0