Midsommar!

GLAD MIDSOMMAR! I och för sig var det ju i går man firade, men jag var upptagen hela dagen. På dagen var det varmt och soligt men ganska blåsigt (som det brukar vara här på midsommar). Vi hade lite släkt här och åt goood mat (färskpotatis, lax m.m.). Och gjorde kransar såklart. Sen i true midsommar-style mulnade det när vi åkte dit vi skulle fira och fortsatte vara det hela kvällen.Vi slapp regn som tur var. Sen sov jag hos kusinerna, mysigt! Nu är vi alltså hemma igen. (och kusinerna ser på sommarlovsmorgon eftersom tv:n där borta inte funkar).
Jag visar lite bilder senare för jag har inte sladden hemma just nu, glömde den i stugan....
 
Ha en bra (fortsättning) på midsommaren!
Kram!! ;)
Min midsommarafton firades i den här underbaringen från H&M Conscious Collection 2011. Fyndade den för typ 100 kronor på en rea i Karlstad i fjol! ;) Och kransen på huvet+barfota.
 
ps. jag ska visa er sakerna jag beställde från H&M idag eller imorgon tror jag! ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0