Maison Martin Margiela för H&M!

Imorse kom beskedet att den 15 november i år kommer H&M's senaste designsamarbete att släppas! Det är med ingen mindre än Maison Martin Margiela.
"Maison Martin Margiela är ett av de främsta och mest inflytelserika modehusen sedan trettio år tillbaka. Det känns otroligt spännande att presentera det här samarbetet“, säger H&M:s kreativa rådgivare Margareta van den Bosch.

Som med de flesta andra designsamarbeten H&M genomfört kommer antagligen detta också bli väldigt populärt. Nu senast köade ju folk ute i vinterkylan i flera timmar för att få tag på det de ville ha från Marni-kollektionen. Jag hoppas på kanske några saker för under 500 kronor som man kan få tag på, men annars får man väl vänta till rean. Visste ni förresten att några Marni för H&M-saker finns på rea på hm.com?

Än har inga produktbilder släppts vad jag vet men jag återkommer så fort jag får veta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0