It's fridaaay!



Åh så skönt med fredag! Ikväll ska jag ta det lugnt, kanske fixa lite med bloggen, blogga och hänga in kläderna i garderoben och väskorna på sina krokar... Haha, HALVA min garderob ligger seriöst utanför garderoben (alltså hälften av mina kläder) och hälften av mina väskor ligger utspridda i huset. Jag kanske ska räkna alla mina väskor. För er som inte känner mig (vilket är väl ungefär 99% av er som läser) är jag världens väskoholic, haha. Jag har onormalt mycket väskor för att vara 14 år tror jag....

Jag sitter här och dricker kaffe och läser nya CHIC, med en bit kladdkaka med massa florsocker på! Jag tipsar om att läsa artikeln med Angelica Blick i CHIC, superbra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0