Inte bra...

Hej! Sitter och dricker kamomillte med lite grädde, honung och ingefära i... Har ont i halsen, börjar nog bli förkyld för jag är lite snorig också.

Någon dag i veckan kommer bilder på vad jag köpte i Stockholm upp på bloggen! Tänkte också berätta att när jag var där så såg jag Elsa Billgren. Fast jag varken hade tid eller vågade gå fram till henne, hehe.

Nu ska jag läsa lite bloggar och dricka mitt te. Sen kanske bläddra lite i min nya ELLE som jag fick i fredags. (Juli-numret)
Ha en bra kväll, och hoppas inte att förkylningen smittar via bloggen ;)

Haha så här kan det se ut när man har tråkigt i hissen....



Kommentarer
jenni

sv: ja det är grymt skönt! dock så vet jag inte vad jag ska gör nu med mig själv! ahahah

Svar: Ja, kanske ta sommarlov och chilla, sen får man se vad som händer... ;)
Clara

2012-06-11 @ 21:10:51
URL: http://penny.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0