Holmedagarna!

Hejsan! Jobbade i kiosken ett tag idag kom typ INGA kunder i regnet... Jag visar outfiten imorgon, hann inte idag. Den här helgen är det Holmedagarna här = ....hur ska man förklara? Några dagar när man samlas typ, och så visas lite "förr-i-tiden"-grejs upp (maaskiner, traktorer, bilar, hur man färgade kläder osv förr) och så är det ett springlopp, man kan rida och sånt. Det är väldigt mysigt, och jag ska ta med kameran dit (jag ska dock bara dit på söndag) och fota så att ni får se!
 
Ha en bra kväll!
Kram
Haha guuud här är jag och Lisa i femman (eller sommmarlovet innan femman kanske...), vi ser väldigt roliga ut enligt mig, hahahaha ;)


Kommentarer
lisa

Haha, det var en enormt PINSAM bild, men den väcker minnen ;)

Efter att blogg.se gjorde om sin sida och allt de så har de råkat TA BORT min blogg!!!!!!!!-.-'

2012-07-12 @ 09:33:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0