Get the look.

Nope, bli inte besvikna men jag kommer inte göra något B:igt "kopiera looken" inlägg, för det tycker jag är så himla tråkigt. JAG vill inspireras av outfits, inte kopiera dem! Jag gillar neontrenden, har dock inte så många plagg i den färgskalan men det ska bli fler! Tänkte visa en himla snygg outfit, och sen får ni lite snygga (haha omg dålig humor stavas det när jag fick värsta lol:et av att jag råkade skriva "snyffa" ist för snygga först... ) tips på neonfärgade skor/kläder/accessoarer, you name it.
Korean Brand Dress, Sm Accessories Necklace, Primadonna Bangle, Alexander Wang Bag, Sophisticat Pumps
All in med bara neon, eller...
(lookbook.nu)
Top, Jacket And Skirt, Bracelet
...ett plagg i neon och resten svart. Välj själva på modemodighetsskalan ;)
Här är några kändisar som har på sig neon, snyggt!
Elsa Hosk (till höger) med någon annan modell jag inte känner igen... Åh känner mig lite dum, för jag tror hon är modell för Victorias Secret?
Allas våran J-Lo (Jennifer Lopez) är såå snygg i den här gula klänningen!
Vad tycker ni om neontrenden?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0