Feelin bad.

Hej!
Idag hade vi klasskampen på skolan som sagt. Vår klass (8A) kom trea... Efter skolan åkte jag, mamma och Anna-Ida till Arvika och fikade på Nordells (FIKA DÄR OM NI ÅKER TILL ARVIKA, BÄST!!!) och tog med brorsan hem. Det var massa glada och fulla studenter och klockan fem kom ännu fler ut!

Jag känner mig inte så frisk nu tyvärr. Är ju förkyld, och sen är jag frusen och trött. Och väldigt varm i ansiktet och på halsen. HOPPAS det går över och att jag är bättre imorgon. Jag skulle tagit med en jacka i gympaväskan i dag, eller en tjock tröja. Jag hade en t-shirt och en gansk tunn kappa (var tvungen att ta den för jag hade inget annat) och så tights. Och så regnade det en del och det var surt väder ute, kallt :s

Men imorgon får jag i alla fall sommarlov och betyg (haha JAG VET, JAG ÄR STÖRD som längtar efter att få betygen) och då kan jag.... chilla ;) Om en stund kommer dagens outfit upp också!
Ha det bra! Och grattis alla som tog studenten idag!
kram.

Bild från min Instagram (clariizz) som är tagen i Milano.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0