Bloppis

Hej! Idag är det sol och varmt, var och hängde på kusinerna i stugan fast det var bara Alva där... Enya sov hos Evelina och Lovisa i natt. Jag, Alva och Anna-Ida plockade smultron på strån (dock inte riktiga timotej som man ska ha för dom var för korta). Jag fick mitt H&M paket idag och är mycket nöjd. Visar imorgon eller i övermorgon kanske.

En annan sak är att jag tänkte starta en bloppis här på bloggen (det var faktiskt min mammas idé). Alltså sälja skor, kläder, väskor m.m. Ungefär så här eller så här. Fast i mindre skala såklart. Ni minns kanske att Kenza och Foki och många bloggare med dem har haft det. Inga detaljer är klara eller så. Men det blir nog på G snart. Så håll utkik!
 
Kram.
Sommar på italienska rivieran


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0