Bomber

'
När jag skulle ta helbilder blev alla jättekonstiga men nu ser ni hur den ser ut. Fyndad för en 100-lapp på H&M trend-rea. Älskar den! Lite svårmatchad kanske med tanke på modellen, men det ska nog gå bra.
 
Om ni undrar vart jag har tagit vägen de senaste dagarna så har jag varit ute med vår (nya!) båt igår och idag, läst en hel del (har läst ut Cirkeln och Eld de senaste fem dagarna) och sånt. Imorgon kanske det blir några nya roli´ga inlägg. Men jag kan inte lova något. Jag får liksom ta dagen som den kommer nu på sommaren, det hoppas jag ni förstår och flera av er gör säkert samma saker själva. För de flesta som läser bloggar har antagligen egna. Eller?
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0