Porträtt

Jag har fotat lite porträttbilder på Anna-Ida (min LILLAsyrra). A-I:du kan va glad för nu kan du ju ha bilderna som fb-profilbild eller nåt. I alla fall. Fotade med Canon EOS 1000D och ett objektiv som jag inte orkar skriva namnet på. I alla fall ett canon 1,2 någonting. Jag har en drös med fler bilder men detta är mina favoriter. ÅH varför kan inte någon ta massa såna här bilder på mig så jag har lite att välja på när jag ska skaffa profilbild på facebook eller nåt? Jag får alltid välja någon halvtaskig bild som är tagen för minst ett halvår sen på någon semester för att någon tjatade till sig att få ta ett kort på mig. Som sagt så vill jag helst stå BAKOM kameran. För jag vill ha bilderna precis som jag vill ha dom (obviosly...). Alltså jag är väldigt noga med hur de ska se ut. Och det är inte så många som förstår hur jag menar tyvärr. Dagens i-landsproblem. Seriöst. Det är verkligen ett i-landsproblem.
Ha det bra!

ps. vad tycker ni om bilderna? :) ds.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0