Furö

En av dagarna åkte vi ut till Furö utanför Oskarshamn. Det är en ganska liten ö med några få hur på. Det var väldigt fint där! På vägen dit regnade och åskade det mycket, och om jag hade haft kameran framme hade det blivit massa häftiga bilder men det hade jag tyvärr inte. Vi åkte alltså med båten Shalom för er som missade det. Jag har fler bilder från konfirmationslägret men de visar jag inte i dag. Nu ska jag snart lägga mig för jag är så trött! Jag var på bröllop klockan 3 (alltså bara på vigseln, inte festen) och sen åkte jag med till Anna (och johanna var med) och vi såg på twilight och åt våfflor (och chips hehe). Så jag är väldigt trött nu. Jag kanske åker till Lisa imorgon för hon ska ju snart flytta. Jag vill hälsa på henne, och samtidigt säga hejdå till huset. Om jag räknar alla dagar jag varit hos henne blir det nog över ett år. Tänk, ett av mina 15 år har jag tillbringat hemma hos Lisa! Det känns konstigt att tänka så! Jag kommer sakna huset väldigt mycket faktiskt. Jag har så himla många underbara minnen därifrån (och runtomkring).
 
Godnatt!
 
 
 
 


Kommentarer
lisa - foto│konst│mode -

uppdatera oftare thorleif!!! :D

2012-08-27 @ 19:27:06
URL: http://www.lisasliiv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0