Ordning och reda


Igår var jag duktig och städade på mitt rum. Hängde bland annat in mina kläder i färgordning, var ett tag sen jag gjorde det sist! Böckerna i min bokhylla är också i färgordning till viss del. Hittade massa nagellack (och kolla, hur många grön-blå-mint eller rosa-röda nagellack har inte jag? (alla är inte med på bilden). Såg också min CLEAN parfym i badrummet och fattar inte varför jag inte har använt den mer än jag gjort. Hm...konstigt. 
 
Har idag varit på biblioteket och fikade lite hos mormor och morfar med mamma sen. Jag lånade "Sagor från en farofylld värld" (innehåller 'böckerna' "Gillis bonde från Ham", "Tom Bombadills äventyr", "Blad av Niggle" och "Sagan om smeden och stjärnan". Det är egentligen barnsagor antar jag, men eftersom Tolkien har skrivit dem måste jag läsa! Haha) och "Húrins barn". Den sistnämnda är ingen barnbok. 
Ciaaao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0