Hemmaaaa

Tjena! Jag är hemma nu, kom hem för typ en halvtimme sen. Det är en himla cykelklassiker (frivillig, 6,7mil) på skolan idag så typ alla lektioner var antingen inställda eller frivilliga (alltså typ att man kunde göra matte om man var lite efter eller så), förutom franskan (så störande, om jag inte hade haft den skulle jag kunnat åkt hem igår). Så jag slutade 8:55, skulle egentligen fått vänta tills kvart-i-två-bussen men jag kunde åka med mormor istället, så efter några timmar med dåliga tv-serier (Våra värsta år, Community) och några bra (The Simpsons) åkte vi hem.  Nu är jag alltså hemma, ska leta lite efter kattskrället och klappa lite på honom snart. Och äta upp mina chips, om ingen annan har gjort det... Imorgon går jag 9-12:10 så jag åker tillbaka till Arvika på morgonen. 
Orkar inte läsa igenom inlägget och se om jag skrev något normal men aja. Hejdå!
nudlar (jag <3 nudlar)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0