Sommarlov

Imorgon är den sista dagen innan skolan börjar, så här kommer lite bilder från mitt sommarlov...som har gått alldeles för fort :c
Skolavslutning den 14 juni. Alltså över två månader sen. VART tog tiden vägen!?!?
Mer blommor
Midsommar med Lisa
Varit väääldigt mycket med mina kusiner
Västkusten i nästan en vecka med massa små kusiner, haha
Jag fyllde 16 
London
Cornwall
 
Jag har knappt använt min kamera i sommar, så jag har inte så mycket bilder.
Imorgonkväll flyttar jag till lägenheten, har inget wifi där men antagligen 3G på mobilen. Jag såg mitt schema och klasslista igår (fick ett brev med inloggningsgrejer till dexter-sidan där man sökte till gymnasiet) och det kommer gå 23 personer i min klass, jag börjar kl. 10-nånting på onsdagar, går 9:05-12:10 på fredagar :D
 


Kommentarer
Lisa Thorängen

Jag har inte fått något sånt brev men får väl det antagligen till veckan men då kan ju inte jag kolla det ändå :/

2013-08-17 @ 16:17:03
URL: http://tekoppenochjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0