Tisdag

Fistral Beach, Newquay
Tjenare!
Idag hade jag (FAKTISKT) tänkt hänga in alla kläder som ligger i en hög lika stor som Orodruin på mitt golv, men jag kom på att det mesta av dem ska ju med till Arvika på söndag så det känns inte så värt. . Det märks i alla fall att hösten närmar sig nu, igårkväll var det typ tio grader ute. Det åskade och ösregnade, blixten slog till och med ner i en björk vid vårat hus. Nu är det ett flera meter långt "jack" i den, och det sprätte små träbitar säkert tio meter från den. Och det small. Men åskan försvann väldigt snabbt och det var stjärnklart på kvällen, hehe. 
Idag funderar jag på vilken bok jag ska läsa. "Looking for Alaska", "City of Bones" eller "The Great Gatsby". hm....
Hejdå!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0