Star Trek!

Tjenare! De senaste dagarna har jag mest suttit inne och läst Narnia. Idag såg jag på Star Trek (den från 2009). Om vi säger såhär: ersätt Chris Pine med en vettigare skådespelare, ta bort den där jobbiga tjejen (Zoe Saldana) och ha en liiiite bättre story så blir jag nöjd. Spock var bra i alla fall!
 
 
Igår
Gamla och unga Spock.
 
Jag har även fått SOMMARJOBB. Eller det räknas egentligen inte eftersom jag snarare är en ersättare för de som inte kan jobba, men några timmar får jag och det blir lite pengar! 
På fredag är det midsommar, jag vet inte vad jag hittar på men jag känner väldigt starkt för att stanna hemma och läsa The Last Battle eller kolla på the Empire Strikes back eller något annat trevligt B) Meeen jag måste i alla fall ha en midsommarkrans! 
 
Godnatt!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0