Snö

Jahop, det var ju lite tråkigt att snön kom tillbaka igen, jag som just hade börjat använda mina converse :/ Men det finns inte så mycket att göra åt det antar jag. Idag hade vi nationella prov i svenska och det var inte så svårt. På fredag ska jag på MASKERAD, och vara en ALV såklart. Tänkte först vara Merry men det blir väldigt svårt med fötter och hår då....
Har hittat en pilbåge och två pilar också, perfekt! Jag vill köpa en pilbåge, en riktig alltså. Jag undrar vad dom kostar....och tyvärr kommer den antagligen inte vara i närheten av så fin pilbågar i filmer är, typ LOTR. Men men. Det skulle vara coolt att kunna skjuta pilbåge! Kili (Hobbit), Legolas (LOTR), Susan (Narnia), den där tjejen i Modig, Robin Hood, Katniss Everdeen, Hawkeye (Avengers)...alla skjuter typ pilbåge...haha. VILL OCKSÅ KUNNA.
CIao.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0